Kenali 6 Jenis Sifat Seseorang Melalui Cara Tidur



Kenali 6 Jenis Sifat Seseorang Melalui Cara Tidur

1. Tidur Mengiring
Tidur secara mengiring adalah posisi tidur yang paling banyak dalam kalangan manusia. Orang yang suka tidur mengiring sering bimbang terhadap sesuatu perkara. Mereka juga adalah golongan manusia yang sensitif dan pemalu.
2. Tidur Meniarap
Orang yang tidur secara meniarap cenderung mengalami masalah pernafasan. Mereka juga suka menjadi ketua atau menguasai sesuatu. Mereka sangat yakin dengan diri sendiri.

3. Memeluk Bantal
Mereka yang suka memeluk bantal biasanya berjiwa seni. Mereka mempunyai penghargaan yang tinggi terhadap lukisan, muzik dan sastera. Perasaan mereka halus dan jiwa mereka romantik. Kadangkala ada yang boleh membaca peristiwa yang akan berlaku melalui mimpi. Mereka juga sangat prihatin terhadap kesusilaan.

4. Meletakkan Bantal Di Bawah Kaki
Mereka mempunyai sifat kurang baik. Mereka jarang bergaul dgn org ramai, malah kaku dalam pergaulan.Ini menyebabkan mereka cenderung bersifat egois.

5. Tidur Dengan Satu Bantal
Mereka bukan jenis mengada-ngada dan boleh menerima keadaan seadanya. Mereka juga membuat keputusan berdasarkan fikiran dan bukan nafsu semata-mata.

6. Menggunakan Banyak Bantal
Mereka biasanya kurang keyakinan. Dalam kehidupan seharian mereka memerlukan banyak pendamping.Mereka jarang membuat keputusan sendiri, sebaliknya mendapatkan pandangan orang lain.

Post a Comment

Previous Post Next Post